Друзі, ми цінуємо і любимо своїх клієнтів, а тому завжди йдемо на зустріч!

Бувають ситуації, коли річ не підійшла за характеристиками, прогадали з розміром або ж просто не сподобалася вам при особистому огляді. Відповідно до Закону «Про захист прав споживача», ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту його отримання.

 Яких умов потрібно дотриматись при обміні / повернення товару?

 - На виробі не повинне бути ніяких слідів використання.

 - Всі цінники і бирки повинні бути в цілісності й схоронності (в тому випадку, якщо ви повертаєте товар належної якості, який просто вам не підійшов з якихось причин).

 - При обміні / повернення потрібно мати товарний чек, який ми вкладаємо в кожну посилку. Не обов'язково оригінал, це може бути і копія.

 Як повернути товар, який ви замовили на відділення Нової пошти?

Алгоритм повернення наступний:

 - Прямо після огляду посилки у відділенні ви можете відразу ж повернути товар назад, якщо він не підійшов вам за будь-якої причини.

 - Повернути товар на вказане нами відділення Нової пошти. Будьте уважні: посилку оформляйте без післяплати, тому що в іншому випадку ми не зможемо її отримати.

Друзі, не забувайте і про правильність заповнення всіх даних!

 Як повернути товар, який був доставлений по Києву?

Є кілька шляхів:

 - Повернути товар відразу ж кур'єру при отриманні, якщо вам не сподобався його зовнішній вигляд або не підійшов за характеристиками.

 - Надіслати на відділення Нової пошти.

Які товари не підлягають поверненню / обміну?

 - натільна білизна;

 - гетри, шкарпетки;

 - рукавички;

 - аерозолі;

 - форми, створені за вашим індивідуальним замовленням.