Друзі, ми цінуємо і любимо своїх клієнтів, а тому завжди йдемо на зустріч!
Бувають ситуації, коли річ не підійшла за характеристиками, прогадали з розміром або ж просто не сподобалася вам при особистому огляді. Відповідно до Закону «Про захист прав споживача», ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту його отримання.
Яких умов потрібно дотриматись при обміні / повернення товару?
- На виробі не повинне бути ніяких слідів використання.
- Всі цінники і бирки повинні бути в цілісності й схоронності (в тому випадку, якщо ви повертаєте товар належної якості, який просто вам не підійшов з якихось причин).
- При обміні / повернення потрібно мати товарний чек, який ми вкладаємо в кожну посилку. Не обов'язково оригінал, це може бути і копія.
Як повернути товар, який ви замовили на відділення Нової пошти?
Алгоритм повернення наступний:
- Прямо після огляду посилки у відділенні ви можете відразу ж повернути товар назад, якщо він не підійшов вам за будь-якої причини.
- Повернути товар на вказане нами відділення Нової пошти. Будьте уважні: посилку оформляйте без післяплати, тому що в іншому випадку ми не зможемо її отримати.
Друзі, не забувайте і про правильність заповнення всіх даних!
Як повернути товар, який був доставлений по Києву?
Є кілька шляхів:
- Повернути товар відразу ж кур'єру при отриманні, якщо вам не сподобався його зовнішній вигляд або не підійшов за характеристиками.
- Надіслати на відділення Нової пошти.
Які товари не підлягають поверненню / обміну?
- натільна білизна;
- гетри, шкарпетки;
- рукавички;
- аерозолі;
- форми, створені за вашим індивідуальним замовленням.